Ο πελάτης έχει την δυνατότητα να επιστρέψει τα αγορασμένα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την στιγμή της παραλαβής με δικά του έξοδα. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η εταιρία ΚΟΣΜΗΜΑ ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ  δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος.

Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με κλειστή συσκευασία. Τα εμπορεύματα είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν στην έδρα της εταιρείας μας, οπότε θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και δεν μπορούν να υποστούν οποιαδήποτε ζημιά στο δρόμο. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν επιστραφεί σε ακατάλληλη κατάσταση τότε θα σας επιστραφεί.

Αν ο λόγος επιστροφής είναι ότι το προϊόν το παραλάβατε σπασμένο ή ελαττωματικό, τότε θα πρέπει να φωτογραφήσετε το σημείο που έχει ζημιά και να μας αποστείλετε τις φωτογραφίες στο e-mail μας και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Σε περίπτωση επιστροφής αναλαμβάνετε το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων, σύμφωνα με την παρ. 10 του άρθρου 4 Ν. 2251/1994. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ACS Courier. Από τη στιγμή που τα προϊόντα φύγουν από εσάς, η Εταιρεία τα παραλαμβάνει εντός 2 εργάσιμων ημερών και μέσω της ACS Courier. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Σε περίπτωση που επιλέξετε την αποστολή με ταχυδρομείο, θα πρέπει υποχρεωτικά να γίνει με τη μέθοδο του «συστημένου» διαφορετικά δε μπορούμε να παραλάβουμε την επιστροφή σας.

 

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1) Την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.

2) Την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή σαφώς εξατομικευμένων.

3) Την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

4) Σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως σκουλαρίκια.

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΕΙΔΙΚΟ ΧΡΩΜΑ Η’ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

  • Προτού προβείτε σε κάποια ενέργεια, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό κατάστημα στο τηλέφωνο +302651023501 (ΩΡΕΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ) ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@ kosmima-margaronis.gr, ώστε να μας ενημερώσετε για την πρόθεση επιστροφής του προϊόντος ή των προϊόντων που παραλάβατε.
  • Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, μη χρησιμοποιημένα, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις που φέρουν (π.χ. ετικέτες) και να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία.
  • Μαζί με τα προϊόντα οφείλετε να συμπεριλάβετε και όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο και δελτίο αποστολής ή κάρτα αλλαγής).
  • Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως έχετε εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Εταιρεία για την αποστολή των προϊόντων και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.

Όταν παραληφθούν τα προϊόντα, θα ελεγχθούν ως προς την κατάστασή τους και εφόσον τηρούνται οι όροι της πολιτικής επιστροφών της Εταιρίας, θα εκδοθεί άμεσα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας προκειμένου να το αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας (σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να αναφέρετε στη νέα ηλεκτρονική παραγγελία στο πεδίο «Σχόλια» ότι υπάρχει πιστωτικό υπόλοιπο). Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, η Εταιρία υποχρεούται να σας αποδώσει εντός 14 ημερολογιακών ημερών το τίμημα που εισέπραξε για τα επιστρεφόμενα προϊόντα και με τον ίδιο μέσον που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή τους. Συγκεκριμένα:

  • Εάν η εξόφληση έγινε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του eShop, η Εταιρία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η Εταιρία, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη.
  • Εάν η εξόφληση έγινε με αντικαταβολή ή κατάθεση σε τράπεζα, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, σημειώνοντας IBAN, το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου και την τράπεζα την οποία αφορά.